Pojdi na glavno vsebino

Dirkaška predelava: Kawasaki Ninja 400 za razred SSP300

Dirkaška predelava: Kawasaki Ninja 400 za razred SSP300

V letu 2017 je bil v sklopu evropskega pokala rojen razred Supersport 300, v katerem so mladinci tekmovali na 300-kubičnih štiritaktnih motorjih. Leto kasneje se je odvilo svetovno prvenstvo in takrat je Ana Carrasco postala prva svetovna prvakinja v motociklističnem prvenstvu pod okriljem FIM. Leta 2019 je bilo zanimanje za razred že tako veliko, da so tekmovalce na kvalifikacijah razredili v dve skupini, na dirki pa je nastopilo 30 najboljših.

V razredu SSP300 lahko nastopajo dirkalniki na osnovi naslednjih serijskih motociklov: Honda CBR 500 R, Kawasaki Ninja 300, Kawasaki Ninja 400, KTM RC 390, KTM RC 390R, Yamaha YZF-R3 in Yamaha YZF-R3A, s tem da je pri vsakem modelu določena minimalna skupna teža motocikla in dirkača ter najvišji dovoljeni vrtljaji motorja.

Na željo stranke smo v naši delavnici v dirkalnik predelali povsem novega Kawasakija Ninja 400. Seznam predelav:

  • oklepi Carbonin (avio vlakna - več info spodaj)
  • hladilnik Febur (za boljše hlajenje motorja)
  • izpušni sistem Akrapovič
  • zdrsna sklopka (slipper clutch)
  • sistem za prestavljanje brez uporabe sklopke (quick shifter)
  • manjša ekspanzijska posoda Motion Pro
  • športno krmilo PP Tuning
  • gume Dunlop D213 GP Pro
  • vzmetenje K-Tech
  • ščitniki ročic Lightech
  • varovalke na pomembnih vijakih in maticah (prednja in zadnja os, čep olja, prednji zobnik)
  • zavorna črpalka Brembo 15 RCS z nastavljivim odmikom ročice, preklopne ročice
  • zaščita stranskih pokrovov motorja (case savers) PP Tuning
  • bočne zaščite (crash padi) PP Tuning (Čarman Motosport svetuje: bočne zaščite - DA ali NE?)
  • nastavki za centralno stojalo Lightech
  • nastavljive stopalke Lightech
  • čep goriva PP Tuning
  • cev s čepom za praznenje posode za gorivo
  • menjava cevi zavornega sistema s pletenimi
  • odstranitev zavornega sistema ABS

Oklepi Carbonin, razviti prav na tem našem motociklu, potrebujejo podrobnejšo razlago. Ne gre le za to, da oklepi nimajo izrezov za luči. Izboljšana je aerodinamika, hkrati pa je poskrbljeno, da se čim več zraka usmeri v hladilnik motorja ter v komoro zračnega filtra. Oboje skupaj pripomore k boljši zmogljivosti motorja. Nekoliko je spremenjen tudi predel okrog krmila, da omogoča več prostora in več možnosti za prilagoditev dirkaču. Več o oklepih Carbonin smo v blogu podrobneje že pisali: Čarman Motosport svetuje: oklepi - plastike - poliestri za športne motocikle.

Predelava pa še ni popolnoma končana. Manjka še nekaj detajlov, npr. nosilec izpuha iz ogljikovih vlaken (zdaj je lonec pritrjen še na originalni nosilec s stopalko za sopotnika), drug zavorni kolut, zadnji blatnik). Predvsem pa si želimo, da bomo dirkalnik lahko čimprej preizkusili tam, kjer je doma - na dirkališču. Če si kdo želi podobne predelave, naj nas kontaktira.

Fotogalerija


PREBERITE ŠE


KOMENTARJI


© 2015 - 2020 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...