Pojdi na glavno vsebino

Honda Gold Wing 2001-2017 in težava v zadnjim vzmetenjem: imamo rešitev

Honda Gold Wing 2001-2017 in težava v zadnjim vzmetenjem: imamo rešitev

Pri Hondinem prestižnem potovalniku Gold Wing (model 2001 - 2017) se občasno pojavlja težava z delovanjem zadnjega vzmetenja. Zgodi se, da odpove dvigovanje zadnjega dela motocikla, kar sistem na zaslonu oznani z napisom ERROR. Do zdaj je bila edina rešitev menjava kompletnega originalnega blažilnika, ki stane približno 1.300 evrov (brez montaže). Težava pa je nerodna predvsem za lastnike, ki so že nadgradili vzmetenje (npr. Wilbers) in bi bil nakup celotnega blažilnika zato, da bi zamenjali le pokvarjen del, nesorazmerno visok strošek.

Korona virus je kriv, da smo imeli končno več časa za podrobno raziskavo težave. Prišli smo do ugodnejše rešitve in jo tudi že preizkusil na prvih dveh motociklih. Lastnikom Honde Gold Wing, katerim se je pojavila težava oziroma bi jo radi rešili preventivno, ponujamo naslednje možne rešitve:

  1. Vgrajen je originalni blažilnik, pojavi se težava z dvigovanjem in prikaz napake 'error'. Rešitev: menjava pokvarjenega dela, blažilnik ostane originalni. Cena: 192 EUR
  2. Vgrajen je blažilnik Wilbers, pojavi se problem z dvigovanjem (error). Rešitev: menjava pokvarjenega dela, blažilnik ostane Wilbers. Cena: 299 EUR (problematični del je prilagojen blažilniku Wilbers, hkrati opravimo tudi servis hidravlične nastavitve vzmeti).
  3. V kolikor se stranka ob tem posegu (če je nameščen blažilnik Wilbers) odloči tudi za obnovo zadnjega blažilnika z nastavljivo prednapetostjo, bo prihranila strošek demontaže in montaže. Cena: 421 EUR.

Za več informacij nas kontaktirajte.

Fotogalerija


PREBERITE ŠE


KOMENTARJI


© 2015 - 2024 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...