Pojdi na glavno vsebino

Na Vranskem smo nastavili vzmetenje na 22 motorjih

Na Vranskem smo nastavili vzmetenje na 22 motorjih

Včeraj, 2. aprila 2017, smo se udeležili dogodka za motoriste v AMZS centru varne vožnje na Vranskem z namenom, da na kar se da veliko motociklih nastavimo vzmetenje.

Vzmetenje smo med 9:30 in 16:00 nastavili na 22 motociklih in si vse težave in nastavitve tudi skrbno zapisali. Še najbolj pogosta napaka je bilo slabo vzdrževano ali pa popolnoma napačno nastavljeno vzmetenje, kar kaže na pomanjkljivo zavedanje o tem, da servisa ne potrebuje le agregat, ampak tudi ostali deli motocikla. Ne trdimo, da z 'razštelanim' motorjem ne boste prišli do Karlobaga in nazaj, smo pa prepričani, da bo vožnja na dobrem vzmetenju udobnejša, varnejša in bolj uživaška. Če kdo izmed lastnikov motociklov, ki ste bili deležni Gašperjeve roke, bere ta članek in je opazil med vožnjo nazaj domov kakšne spremembe, vabimo, da nam posredujete izkušnjo na info@carman-motosport.si.

Poleg tega so si obiskovalci na našem razstavnem prostoru lahko ogledali nove Dunlopove pnevmatike (trenutno je v teku akcija za bon v vrednosti 30 EUR!) in enega najbolj vročih motociklov v Sloveniji ta hip – Ducatija 1299 Panigale S Anniversario, predelanega v naši delavnici.

Vsem, ki niste prišli na vrsto, se opravičujemo in vas vabimo, da se oglasite v naši delavnici v Sori. No, lahko pa počakate eno leto in se na Vransko pripeljete že zgodaj zjutraj :)

Srečno!

Ekipa Čarman Motosport


Z dovoljenjem objavljamo povratni informaciji dveh udeležencev:

  • Prejšnji vikend, ko smo bili na Vranskem, smo se ustavili tudi pri vas za pregled in nastavitev vzmetenja. Vrsta je bila kar dolga, a vsekakor se je splačalo počakati in se odreči kakšni testni vožnji. Priložnosti za pregled vzmetenja nikakor nisem hotel izpustiti. Nastavili ste mi vzmetenje na Hondi Hornet letnik 2010, ki ima trenutno prevoženih 25.000 km. Po nekaj več kot 300 prevoženih kilometrih lahko podam svojo izkušnjo.
    Najprej sem opazil, da je vzmetenje trše in da se cesta bolje čuti, posledično tudi luknje na cesti, ampak ne toliko, da bi bilo preveč moteče. Nasmeh na obrazu pa se je pojavil na poti domov prek Trbovelj, Ljubljane in Postojne do Nove Gorice po starih cestah. Motor je sedaj dosti bolj stabilen v ovinkih. Bolje se čuti cesto, daje občutek, da je nekako bolj 'prilepljen na podlago'.
    Prej je pri nekoliko višji hitrosti v ovinkih in predvsem pri vstopu in izstopu iz ovinkov pogosto dajal občutek, kot da v določenem trenutku 'lebdi' in malo poplesava. Sedaj pa se lepo pelje v ovinke in ta razlika se opazi tudi v daljših ovinkih. Zelo sem zadovoljen. Ker na našem koncu nimamo nekih strokovnjakov na tem področju, nisem imel nikoli možnosti, da bi mi nekdo svetoval ali kaj nastavil. Pogosto sem tudi dobil odgovor, da se kaj dosti ne da narediti.
    Hvala še enkrat za nastavitve in se vidimo drugo leto na Vranskem pa tudi pri vas, ko bo čas za menjavo olja v vilicah.
    Lep pozdrav iz Nove Gorice, 
    Goran
  • Najprej se vam iskreno zahvaljujem za odlično nastavljeno vzmetenje, zdaj že drugič opravljeno na Vranskem. Razlika pred in po nastavitvi je preprosto neverjetna. Noben APRC z vsemi živimi pomagali ni vreden nič, če ti motor 'twerka' pa se zvija kot Rihana sredi ovinka. Ne samo, da jih je premalo, ampak redki so motoristi, ki sploh pomislijo, kako pomembno je vzmetenje. Že dejstvo, da so tovarniške nastavitve vzmetenja v večini nastavljene na težo voznika 75 kilogramov pomeni, da je pri večini NEpodhranjenih motoristov potreben poseg – pa ne mislim na liposukcijo ...
    Občutek, da je motocikel uravnotežen in optimalno nastavljen, daje motoristu zaupanje v tehniko in sposobnosti stroja, zato je vožnja prijetnejša in bolj sproščena. Ko pa me polno nagnjenega sredi ovinka preseneti kakšna valovitka, luknja ali 'flika' in vseeno obdržim začrtano smer brez najmanjšega stresa in strahu, je pa občutek neprecenljiv. Zase vem, da bom vedno ob menjavi motocikla najprej poskrbel, da mi nastavite vzmetenje.
    Še enkrat hvala za vašo pomoč in skrb,
    Damjan, Aprilia RSV4 Tuono

Fotogalerija


PREBERITE ŠE


KOMENTARJI


© 2015 - 2017 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...