Pojdi na glavno vsebino

Po nastavitvi vzmetenja na Kawasakiju Versys 1000: Dobil sem mravljince!

Po nastavitvi vzmetenja na Kawasakiju Versys 1000: Dobil sem mravljince!

 Z dovoljenjem objavljamo sporočilo stranke, kateri smo na potovalnem Kawasakiju Versys 1000 nastavili vzmetenje. Kako bi se šele smejal pod čelado, če bi vzmetenje zamenjali z Wilbersovim :)

Pozdravljeni,
pred par urami sem bil pri vas s črnim Kawasakijem Versys 1000. Nastavili ste mi vzmetenje.
Dogovorili smo se, da vam sporočim, kako se zdaj obnaša motor.

Že po nekaj ovinkih do Medvod je bilo jasno, da se sedaj motor na cesto odziva veliko, veliko bolje. Razlika je bila taka, da so mi šli mravljinci po hrbtu. Ne vem ali je bilo prej tako slabo, ali je sedaj tako dobro, ampak motor je sedaj čisto nekaj drugega. Ni mi dalo miru in sem se zapeljal na manjšo turo, ki jo dobro poznam.

Ovinek, ki sem ga delal s Hondo Hornet (919) s hitrostjo tja do (morda) 80 km/h in prej s Kawijem 76 km/h, sem danes odpeljal s hitrostjo 86 km/h. Cesta je bila rahlo vlažna, ker je (zelo malo) rosilo. V bistvu me je presenetilo, kako zlahka je motor odpeljal ta ovinek, predvsem pa, kako sem čutil cesto pod rokami in ritjo. Bolj odzivna sta oba dela. Oba se sedaj veliko bolj čutita. Sedaj zaznaš vsako spuščanje zadnjega kolesa in to zelo kontrolirano. Do sedaj sem bil prepričan, da moram zamenjati gume (originalne Bridgestone).

Motor deluje sedaj trše, a veliko stabilnejše. To še posebej velja v naseljih (90-stopinjski ovinki in podobno) in na slabi ali zelo slabi cesti ali pri hitri, zelo ostri menjavi smeri.

Sporočim, kako se je motor obnašal v dveh in polno naložen (ko se vrnemo)!

 

Foto: Kawasaki


PREBERITE ŠE


KOMENTARJI


© 2015 - 2017 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...