Pojdi na glavno vsebino

Uroševa Honda CBF 1000F z vzmetenjem Wilbers: »Shimmy efekt je skoraj izginil!«

Uroševa Honda CBF 1000F z vzmetenjem Wilbers: »Shimmy efekt je skoraj izginil!«

Z dovoljenjem objavljamo e-pošto stranke, kateri smo na Hondo CBF 1000F namestili vzmetenje Wilbers. 

»Ko sem si leta 2012 kupil novo Hondo CBF 1000F, si nisem predstavljal, da bo imela tako mehko vzmetenje. Do takrat sem namreč vozil Hondo CBR 600F in za moje pojme in moj tip vožnje sploh nisem vedel, kaj to vzmetenje je, ker mi je bilo idealno. Že ko sem novo 'tisočico' peljal domov, se mi je zdelo čudno, kako prednji del pri pospeševanju dvigne, pri zapiranju plina pa se pogrezne. Po nekaj tisoč kilometrih sem se tega navadil in sem razliko opazil le, če sem se peljal z mojim bivšim motorjem, ki sem ga prodal prijatelju. S CBF-ko sem kar nekaj potoval, polno natovorjen sem bil tudi na norveškem Nordkappu in s 45.000 prevoženimi kilometri mi je motor postal nekam čudno mehak.

V pogovoru s sodelavcem, ki pri svojem BMW-ju RT vzmetenje servisira pri Čarman Motosport, pa sem se odločil, da bi menjal prve vzmeti. Pri Čarmanu so ravno tisti čas imeli akcijo »Servis vzmetenja«. Po posvetu s serviserjem, ki mi je svetoval, da zamenjam tudi zadnji amortizer, sem se odločil za nakup komplet vzmeti prvih vilic in zadnjega amortizerja 640. Motor je imel v dogovorjenem času novo vzmetenje, pomembno pa mi je bilo tudi to, da je bil zadnji narejen po moji teži in stilu vožnje.

Že ko sem se usedel na motor, sem takoj opazil spremembo: prednje vilice so bile dosti trše, sedež pa tudi malenkost višje kot prej. Da je bil prej nižje, je bila posledica posedenosti originalnega amortizerja.

Vožnja je sedaj dosti bolj mirna, motor v hitrejših ovinkih ne niha več, tako imenovanega 'pumpanja' ni. Ko močneje zaviram, imam občutek, da se prej ustavim. Motor mi skozi kratke ovinke daje več zaupanja, zavija tako rekoč sam. Prej mi je, ko sem spustil krmilo pri hitrosti 70 km/h, to začelo nenormalno tresti (tako imenovani 'shimmy efekt') . Z novim vzmetenjem tega skoraj ni več, le pri hitrosti 80 km/h se malce čuti tresljaje, vendar pa je svetlobno leto bolje kot prej.

V glavnem, hvala ekipi Čarman Motosport za dobro svetovanje in izvedbo servisa vzmetenja. Priporočam jo vsakemu, ki ima bolj »hobby« motor in bi se rad bolje in varnejše peljal po naših luknjastih in neravnih cestah.«

Uroš H.


PREBERITE ŠE


KOMENTARJI


© 2015 - 2017 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...