Pojdi na glavno vsebino

Slovenski dan na Grobniku 2014

V soboto, 3. maja 2014, se je na dirkališču blizu hrvaške Reke odvil jubilejni, že deseti Slovenski dan na Grobniku. Kljub motoristom nevšečnemu vremenu je dogodek obiskalo lepo število ljubiteljev motociklizma, organizatorju pa je uspelo izpeljati vse predvidene dirke in spremljevalne dogodke.

»Seveda smo si želeli sončno vreme, saj bi dogodek obiskalo mnogo več motoristov, a glede na vremensko napoved smo s številom obiskovalcev in samo izvedbo dogodka zadovoljni,« je po jubilejni, že deseti izvedbi spomladanskega druženja motoristov povedal organizator Gašper Čarman. »Treningov in dirk so se udeležili skoraj vsi prijavljeni dirkači, očiten osip je bil opažen le pri rekreativni vožnji, za katero se je izmed 150 prijavljenih opogumilo le dvanajst motoristov. Po naših ocenah se je dogodka udeležilo približno dva tisoč dirkačev in obiskovalcev.«

Ves spremljevalni program je bil v oblačnem in občasno deževnem vremenu izpeljan brez težav: v času odmorov med treningi in dirkami je Andrej Jereb po dirkališču vozil člane moške olimpijske skakalne reprezentance, tudi zapriseženega motorista Roberta Kranjca. Občasni obiskovalec dirkališč je tokrat svoj športni motor rajši pustil parkiran. »Nisem vajen vožnje v dežju, zato danes ne bom tvegal padca. Vožnja z Jerebom je bila odličen nadomestek,« je dejal dobro razpoloženi Kranjec.

Na dirkaškem asfaltu, ki se je pričel sušiti šele v zadnji dirki, so se dirkači pomerili v petih kategorijah. V kategoriji 'Best of the rest' je bil najhitrejši Jernej Modrijan (KTM), v razredu do 600 kubičnih centimetrov je zmagal David Laharnar (Yamaha), v razredu 750 Boštjan Jakša s Suzukijem, medtem ko je v najhitrejših in najbolj konkurenčnih kategorijah 1000 in Open slavil David Božič s Suzukijem. Od stoterice v predprijavah prijavljenih tekmovalcev je na dirkališču prijavo dvignilo 86 neustrašnih ljubiteljev dirkanja.

Po končanih tekmovanjih sta se na štartno-ciljni ravnini pomerila voznika na dirkalnikih iz popolnoma različnih kategorij: David Božič na Suzukiju GSX-R 1000 (1.000 kubičnih centimetrov, 197 konjskih moči) se je zoperstavil bivšemu spidvejistu Alešu Kraljiču na italijanskem dirkalniku GM (500 kubičnih centimetrov, 75 konjskih moči) s pogonom na metanol in brez zavor. V pospeševanju na 100 in 150 metrov je bil hitrejši eksplozivnejši speedway dirkalnik, na razdalji 200 metrov pa je povedel zmogljivejši Suzuki.

Da gledalce v hladnem, vetrovnem in občasno deževnem vremenu ni preveč zeblo, so poskrbela dekleta iz plesne skupine Zmajčice in brezplačne porcije odličnega carskega praženca, po domače šmorna.

Video:

Daljši video z izjavami udeležencev:

Rezultati dirk:

Časi krogov:

Fotogalerije

Objave v medijih:

Podjetja, brez katerih izvedba Slovenskega dneva na Grobniku 2014 ne bi bila mogoča:

Generalni sponzor dogodka:
GOODYEAR DUNLOP SAVA TIRES - generalni uvoznik pnevmatik Dunlop

Oglaševalec na področju zavarovanj motornih koles:
ZAVAROVALNICA TRIGLAV d.d.

Sponzorji:
IZPUŠNI SISTEMI AKRAPOVIČ
GREGORČIČ D.O.O.
MOTORNA OLJA MOTUL
HABJAN TRANSPORT D.O.O.
MOBILNI ODRI PROZVOK
OZVOČENJE PRIREDITEV DB TEAM
NICOLETTI RACING DESIGN
AVTO MOTO TOURING KLUB LJUBLJANA
JEZERŠEK GOSTINSTVO D.O.O.
HOSTEL CUKRARNA KRANJ

Medijska sponzorja sta:
RADIO 1
SPLETNI PORTAL MOTOSVET


© 2015 - 2024 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...