Pojdi na glavno vsebino

Optimizacija s testerjem

Smo eden izmed redkih servisov motornih koles v Sloveniji, ki pri svojem delu uporabljamo napravo za preizkus moči., ki nam v vsakem trenutku omogoča prikaz rezultatov našega dela ali pa grafično prikaže težavo z motorjem. Kako bi sicer preizkusili, ali nek motor pri 200 km/h še 'vleče'? V vednost: v času predelave Honde CBR 1000 RR Fireblade 2008 smo opravili 370 preizkusov. Rezultat: 214,5 'konjskih moči' na zadnjem kolesu.

>>>Poglejte si rezultate optimizacij in predelav pri Čarman Motosport<<<

'Tester' je dobrodošel pri vseh posegih v agregat, saj nam prikaže podatke o moči in navoru motorja pred posegom; na primer pri menjavi zračnega filtra K&N, izpušnega sistema, vgradnji in optimizaciji sistema Power Commander, kompletne dirkalne elektornike, pri menjavi odmičnih gredi, obdelavi glave motorja, vgradnji nižjega tesnila glave in podobnih predelavah.

Kar pa je še pomembnejše: edino tester omogoča optimizacijo posegov v motorju, saj je pri vgradnji elektronike Dynojet skupaj z vgradnjo novega izpušnega sistema možno spreminjati določene parametre in s tem prilagoditi način podajanja moči in najvišjo moč motorja, občutne pa so tudi razlike v porabi goriva.

Primer: vgradnja novega izpušnega sistema in sistema Dynojet Power Commander s pravilno izbranim programom nam brez optimizacije na testerju prinese v povprečju le 50% možnega prirastka moči in navora, preostalih 50 odstotkov pa je skritih v naknadni optimizaciji, ki jih omogočajo izkušnje in seveda preizkusna miza. Računalniška podpora delovanja testerja omogoča nadzor ter zanesljive in natančne rezultate merjenja.

Cena za merjenje moči vašega motornega kolesa se obračunava po dejansko porabljenem času, ki je za uro dela 120 EUR (DDV vključen).

Postopek meritve


© 2015 - 2017 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...