Suzuki Bandit 1250 S in vzmetenje Wilbers: investicija se je izplačala
Na začetku letošnje akcije Mesec vzmetenja se je v naši delavnici znašel Suzuki Bandit 1250 S. Gre za zelo uporaben, vzdržljiv in za vzdrževanje nezahteven motor, ki pa je v osnovi res ni več najnovejši. Lahko bi se reklo, da gre za motor 'stare šole', a kot boste lahko prebrali v mnenju stranke, ga lahko s predelavo vzmetenja močno pomladimo. Na Bandita smo namestili zadnji blažilnik Wilbers 640 s hidravlično nastavljivo prednapetostjo, spredaj pa servisni paket 4.
Po testni vožnji do doma in nato še po priljubljeni Magistrali nam je lastnik poslal naslednje:
Po štirih sezonah in približno 60.000 prevoženih kilometrih, tako solo kot v dvoje, ter celo nekaj turističnih izletih na dirkališču, sem spomladi prišel v delavnico Čarman Motosport in povprašal Gašperja, če ve za kakšnega starejšega 'cestaka', ki bi ga imel samo za na dirkališče. Moj Bandit se zvija, v zavojih s slabo površino me vleče proti ograji ali pa na nasprotno stran raziskovat, če je tam cesta kaj boljša … Mislil sem, da bom imel Bandita le še za umirjene izlete.
Gašper me je postrani pogledal in vprašal, če sem se slučajno udaril v glavo: »Glej, dirkač verjetno ne boš več (opomba: pet križev bom kmalu naložil), nakopal si boš stroške vzdrževanja dveh motorjev, zato ti predlagam, da uredimo vzmetenje in za tvoje občasne turistične obiske stez bi moralo zadoščati. Jeseni imamo akcijo, boš že zdržal do takrat.«
Prvi ponedeljek v oktobru smo po dogovoru naročili 'fedre', ki so prišli že naslednjo sredo, v četrtek je bil motor že na servisu, v petek pa sem ga lahko že prišel iskat. Kar je bilo kot naročeno, saj je bila vremenska napoved za vikend fantastična.
Ja madonca, a so cesto čez Jeprco na novo preplastili? Nič več ni bilo zabijanja, ko se balanca trese še naslednjih nekaj metrov. Vzmetenje luknje 'pobira' bolj prefinjeno in tudi ko balanco spustim, ne prihaja do nihanja ('woblanja'). V nedeljo pa sem šel še na Jadransko magistralo, kjer so bili občutki nepopisni. Motor drži smer, kot bi se vozil po tirnicah. Tudi kadar ga v ovinku strese, ne sili ven, kot se je to dogajalo prej. S tačkami nič več ne drsam po tleh, kolenskih ščitnikov pa je zmanjkalo kakšne pol centimetra. Čarman + Wilbers rules!
Rezultat je točno tak, kot sem si ga želel, zato se je investicija izplačala do zadnjega centa. Gašperju in ekipi iskrena hvala za pameten nasvet ter za hitro in dobro opravljeno delo.
P.S.: Ko preizkusim še na stezi in s sopotnico, javim. Morda celo soproga pove svoje mnenje.
Tomaž
Tomaž, hvala za odkritosrčno poročilo in še veliko srečnih kilometrov želimo!
Ekipa Čarman Motosport