Yamaha Tracer 900 in vzmetenje Wilbers: "Ko dobiš občutek, da je čelada premajhna"
Stranki smo predelali vzmetenje na Yamahi Tracer 900 (letnik 2018): spredaj smo opravili servisni paket 4 (menjava olja, oljnih tesnil in vzmeti), zadaj pa smo originalni amortizer zamenjali z Wilbers 640 s hidravlično nastavljivo prednapetostjo. Lastnik predelane Yamahe Tracer nam je poslal mnenje, ki ga z veseljem objavljamo na našem blogu. Dejan, najlepša hvala za izčrpno poročilo in naj bo vožnja še naslednjih 20.000 (in še x-krat toliko) predvsem varen užitek!
Sem ponosni lastnik Yamahe Tracer 900 2018. Vse lepo in prav, a ko se po prevoženih 20.000 kilometrih začneš bati svojega lastnega motorja, napoči skrajni čas, da temu narediš konec! Stransko stojalo se umakne, centralno stojalo pa pač ne. Vedel sem, da je vzmetenje bolj slabo, saj je to znana hiba Tracerk. Kot vsakega, ki ponastavi svoje vzmetenje na vse možne načine in ko res ne gre, in ko prečitaš vse možne bloge, kako rešiti to napako, je ostalo samo eno: menjava vzmetenja. Priznam, glede na vse bloge in priporočila sem se tudi sam ‘napalil’ na rumeno barvo (Ӧhlins). V mislih sem imel menjavo samo zadnjega amortizerja, kar naj bi rešilo moje težave.
K servisu Čarman Motosport sem prišel po tem, ko sem na cesti videl že kar nekaj belih miši, ko se centralno stojalo ni odmaknilo. Čeprav sem bil že skoraj odločen za ‘rumeno’, sem vseeno vprašal za nasvet, kaj se najbolj obnese za nek normalen ‘budget’. Nasvet in priporočilo, ki sta mi ga dala Gašper in Matej, sta me rahlo presenetila. Predlagala sta mi amortizer Wilbers, saj za moj budget namesto le zadnjega rumenega ‘fedra’ dobim pri Wilbersu prednje vzmeti in zadnji amortizer, ki naj bi zadostil mojim potrebam. Po pogovoru z njima in kratkem razmisleku sem se odločil, da pa res poskusim z amortizerji Wilbers.
Ko sem se po servisu odpeljal na testno vožnjo, sem mislil, da imam premajhno čelado. Kaj kmalu mi je postalo jasno, da je pod čelado zrastel gromozanski nasmešek. Motor nastaviš v ovinek in enostavno gre. Ni več prisilne drže in plavanja po ovinkih, ‘centralka’ na tleh - kaj je že to?! Prav tako je tresljajev manj za vsaj 1000%, kratki zavoji in serpentine so postali užitek, pri visokih hitrostih pa motor tudi pomisli ne na kakšno zvijanje ali opletanje z repom. Od servisa dalje so ceste postale nove, pa čeprav sem se peljal čez iste grbine in krivine, kjer sem prej videval bele miši.
Če bi me kdo vprašal ali mi je žal, da nisem montiral rumenkota: »Niti za trenutek!« (Ja, ne nakladam, sem peljal tudi enak motor z ‘rumenkotom’).
Res še enkrat hvala Gašperju in Mateju iz Čarman Motosport za nasvet in vrhunski servis, šele zdaj res uživam v vožnji!
Dejan