Pojdi na glavno vsebino

David Božič pred prvo dirko v prvenstvu Alpe Adria: Izkoristil bom vsako priložnost

David Božič pred prvo dirko v prvenstvu Alpe Adria: Izkoristil bom vsako priložnost

Po osmih sezonah kaljenja v tako imenovanih ljubiteljskih serijah se David Božič kot član ekipe Čarman Motosport odpravlja novim izzivom naproti. V letošnji sezoni se bo udeležil vseh dirk regijskega prvenstva Alpe Adria v razredu Superstock 1000. Pred prvo dirko na dirkališču Slovakiaring je odgovoril na nekaj vprašanj o motorju, pripravah, pričakovanjih in dirkališčih.

david božič bmw s1000rr čarman motosportPo koliko sezonah dirkanja se odpravljaš na prvenstvo Alpe Adria?

Dirkam deset let, vmes sem imel dve leti premora. Za mano je torej osem sezon. Začel sem na Mobikrogu, nato sem šel na Grobnik in se tam kar veliko vozil, prvo od tujih dirkališč je bilo Panoniaring, nato še Brno. Tekmoval sem pa v serijah Jura Racing, v Štajersko-primorskem pokalu, na Slovenskem dnevu na Grobniku in podobnih dirkah.

Lani si zamenjal motor, kako si zadovoljen z BMW-jem?

Motor sem zamenjal sredi lanske sezone, ja. Prej sem vozil Suzukija GSX-R 1000 K5. BMW ima že nekaj elektronike, ki je kar velika prednost. Ampak to ne pomeni, da se motor pelje sam. Če hočeš narediti dober čas, je treba veliko treninga, tako na pisti kot kondicijskega. Ni tako, kot kdo misli – da boš kupil motor z elektroniko in se na Grobniku peljal 1,32.

Koliko predelav je bil deležen motor?

Gašper Čarman je zamenjal kompletno vzmetenje z vilicami in blažilnikom K-Tech, namesto originalnih plastik imam oklepe iz poliestra, Akrapovičev izpušni sistem, drug program motorne elektronike in še nekaj malenkosti, kot so stopalke, ročice, zaščite.

Motorja se niste dotikali?

Ne, sam agregat je originalen. Tako je najbolj 'ziher'. Če se lotiš predelave na superbike nivo, se stroški zelo dvignejo.

Koliko imaš izkušenj na ostalih pistah, kje se bo odvijalo prvenstvo?

Slovaškem sem bil že trikrat, na Panoniaringu tudi in mi kar dobro leži. Edino Most mi je neznan in bo dober izziv. Upam, da bomo šli lahko na dirko že v četrtek, da bom lahko spoznal pisto, saj je predaleč, da bi šel tja samo za trening.

Če sodimo po časih z Grobnika, si med hitrejšimi dirkači tudi na mednarodnem nivoju. Kam ciljaš?

Če bo tako kot lani v Brnu, ko sem z novim motorjem rekord takoj izboljšal za tri sekunde, potem bomo lahko kar konkurenčni. Ampak konkurenca je veliko hujša kot na amaterskih dirkah, zato bom z uvrstitvijo med prvih deset čisto zadovoljen. Treba je vedeti, da nastopijo dirkači iz štirinajstih držav. Nekateri najboljši vozijo v prvenstvih IDM ali pa na 24-urnih vztrajnostnih dirkah. Dal bom vse od sebe in izkoristil vsako priložnost.

david božič bmw s1000rr čarman motosport

Te mika tudi Endurance?

Ja, seveda me mika. Če bi bila le prilika. To bi bil dober preizkus kondicije in koncentracije.

Koliko treniraš?

Trikrat na teden sem v telovadnici ter čim več na motorju. Kot vsak začetek sezone najprej Grobnik, potem pa smo šli letos tudi na Pannoniaring. Ampak letos nam vreme ni bilo preveč naklonjeno.

Govori se o obnovi dirkališča v Cerkljah, nekdanjega Mobikroga. Kakšno je tvoje mnenje?

Ja, to je bila trikilometrska steza, kar je čisto dovolj. Še posebej s 600-kubičnimi motorji se je dalo zelo lepo vozit, tisočaki pa so malo živčni za tja. Kot sem videl, želijo progo še podaljšati, kar bi bilo zelo dobrodošlo. Če jim bo le uspelo …

Kaj pa Raceland?

Za učenje osnov je boljše kot nič, ampak drugače je pa to bolj za gokarde in supermoto motorje.

Manjka, a? Dirkališče v Sloveniji namreč.

Ja, seveda. In Mobikrog bi bil idealen. Blizu je avtocesta, Zagreb, Ljubljana.

KOLEDAR DIRK 2016

Fotogalerija


PREBERITE ŠE


KOMENTARJI


© 2015 - 2017 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...