Pojdi na glavno vsebino

Menjava vzmetenja na BMW K1300S: »Wilbers je boljši kot original ESA«

Menjava vzmetenja na BMW K1300S: »Wilbers je boljši kot original ESA«

Nedavno smo opravili menjavo vzmetenja na športno-potovalnem BMW-ju K1300S: spredaj smo namestili Wilbers Type 630, zadaj pa Wilbers Type 640 s hidravlično nastavljivo prednapetostjo vzmeti. Pri izbiri smo imeli manjšo 'težavo' – ta BMW je originalno opremljen z električno nastavljivim vzmetenjem (ESA), Wilbers pa ponuja le 'klasično', ročno nastavljivo vzmetenje. A očitno je bila odločitev prava. Tomaž nam je poslal tole:

"Prepričan sem bil, da nikoli ne bom menjal vzmetenja na K1300S, ker ESA na tem 'trajektu od motorja' deluje res odlično. A ko sem se enkrat z dirkališča, kjer sem vozil S1000RR, peljal nazaj domov, sem imel tega zibanja dovolj. Po posvetu z Gašperjem sem se odločil za komplet Wilbers vzmetenja.

Priznam, da sem takoj po prevzemu še vedno dvomil v investicijo, a vsak naslednji odpeljani kilometer je jasno govoril, da je bila odločitev prava. Po drugem izletu sem že pozabil, v katero škatlo sem pospravil ESA. Vožnja je neprimerno boljša, čeprav sprotno nastavljanje ni možno, kratke neravnine in dolge grbine požira, kot da jih ni! Izginilo je tudi nadležno 'pumpanje' pri pospeševanju iz zavoja. Še največja razlika pa se pokaže pri vožnji v dvoje, ko je motor neprimerno bolj vozen in predvidljiv."

Tomaž, hvala za tole poročilo, nas veseli. Še veliko srečnih kilometrov – na pisti, na cesti, solo in v dvoje!


PREBERITE ŠE


KOMENTARJI


© 2015 - 2024 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...