Predelava: 'Legalni' dirkalnik BMW S 1000 RR 2015
Stranka si je zaželela, da bi novega BMW-ja S 1000 RR z letnico izdelave 2015 predelali v še lažji in še hitrejši 'superbajk'. Nič lažjega kot to, bi rekel Melkijad. Oblekli smo ga v oklepe slovenskega proizvajalca Carbonin z izrezi za luči, namestili aluminijasta kolesa PVM (od serijskih so lažja za kar 4,9 kg!), nastavljive stopalke in zaščito stranskih pokrovov PP Tuning, bočno zaščito in nastavke za dirkaško centralno stojalo Lightech, dirkaški sedež in, za boljši zvok in še več 'konjev', izpušni sistem Akrapovič.
Kljub vsem predelavam motocikel z nekaj popravki (na fotografijah ni nosilca registrske tablice, vložka za izpušni lonec, smernikov in ogledal) ostaja legalen za vožnjo v cestnem prometu. Lep, a?