Kawasaki Z1000SX in vzmetenje Wilbers: »Največja sprememba je pri vožnji v dvoje!«
Letos spomladi smo opravili predelavo vzmetenja na Kawasakiju Z1000SX z letnico 'rojstva' 2012. Po pogovoru s stranko smo se odločili za menjavo vzmeti v prednjih vilicah (skupaj z oljem in tesnili), zadaj pa smo serijski 'feder' zamenjali z blažilnikom Wilbers 640 s hidravlično nastavljivo prednapetostjo.
Po prevoženih 500 kilometrih smo se razveselili naslednjega sporočila:
Za nove Wilberse sem se odločil, ker sem želel iz motorja potegniti res tisto vrhunsko ciklistiko in ker se ogromno vozim s sopotnico. To je že moj drugi motor z vzmetenjem Wilbers in moram povedati, da so Čarman in ekipa spet opravili vrhunsko delo. Motor se pelje noro dobro, 'fedra' ne zabija do konca in motor je v ovinku točno tam kjer želiš. Ni več popravljanja smeri sredi ovinka in nepredvidenega zaviranja; motor se pelje dobesedno kot po tračnicah in ga ne vleče ven iz ovinka.
Najbolj se spremembe zazna pri dinamični vožnji v dvoje. Motor ne plava več, čez slabšo podlago pa kar leti. Pravi užitek je, ko nobena cesta ni več slaba :) Odlično se čuti tudi zadnji del motorja, saj takoj zaznam vsak minimalen zdrs in tako vem, kje je cesta dobra in kje slaba – predvsem je to očitno pri vožnji v dežju. Prej sem vedel, da je motor zdrsnil, šele ko je res pošteno zdrsnil, zdaj pa čutim ko se zdrs šele začne ... Noro, res! Mislim, da o zadovoljstvu pove tudi to, da ko bom enkrat menjal motor, bom nanj sigurno spet namestil Wilbers :)
Domen, želimo, da boste s Kwakom še dolgo uživali v troje – ko pa pride v garažo nova ljubica (tista na dveh kolesih, seveda!), pa veš, kje nas najdeš :)
foto: Kawasaki