Pojdi na glavno vsebino

KTM 790 Duke in vzmetenje K-Tech: kljub športni nastavitvi udobje ne trpi

KTM 790 Duke in vzmetenje K-Tech: kljub športni nastavitvi udobje ne trpi

Letos spomladi smo opravili predelavo vzmetenja na precej živahnemu 'nakedu', KTM-u 790 Duke. Stranka se je odločila za vgradnjo popolnoma nastavljivega vzmetenja K-Tech: v prednje vilice smo vgradili kartuše, ki omogočajo nastavitve, namesto serijskega zadnjega blažilnika pa smo vgradili K-Tech Razor-R in oboje prilagodili teži in željam motorista. Tole je njegovo poročilo:

Aprila letos oziroma pred 7.000 kilometri sem se odločil, da na svojem KTM-u 790 Duke zamenjam celotno tovarniško vzmetenje in namestim popolnoma nastavljivo K-Tech vzmetenje. Motor je sedaj prilagojen moji teži in stilu vožnje. Razliko sem občutil po prvih ovinkih in razlika je res ogromna. Zaviram lahko globje v zavoj, sredi ovinka je motor popolnoma miren in ga ne zmoti nobena luknja/grbina na asfaltu, pospeševanje pa je bolj nadzorovano. Ker vzmetenje dela tako dobro, je vožnja po slabi cesti sedaj postala neke vrste užitek. Najpomembneje pa je, da se na motorju sedaj počutim varneje, vozim bolj tekoče, uživam v vsakem metru ceste, kljub športni nastavitvi pa ne trpi udobje in pridem z vožnje manj utrujen.

Zamenjava vzmetenja ni bila poceni, je pa vredna vsakega evra. Fantje pri Čarmanu so se izkazali z res profesionalnim odnosom.

Miha

Miha, takšne povratne informacije nam veliko pomenijo. Naj oranžni bombnik še dolgo nudi oboje: adrenalin in udobje! :)


PREBERITE ŠE


KOMENTARJI


© 2015 - 2020 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...