Pojdi na glavno vsebino

Dirkaška predelava: Yamaha YZF-R1 z vzmetenjem Öhlins, izpuhom SC Project in oklepi Carbonin

Dirkaška predelava: Yamaha YZF-R1 z vzmetenjem Öhlins, izpuhom SC Project in oklepi Carbonin

V letošnjem letu je stranka prišla na plan z idejo o dirkalniku na osnovi Yamahe YZF-R1. Predlagali smo izbiro običajne različice (ne YZF-R1M), saj smo lahko za razliko v ceni za zares vrhunski komplet vzmetenja poskrbeli sami.

Seznam predelav:

  • Vzmetenje Öhlins: zadnji blažilnik TTX in stabilizator krmila. Prednje vilice so zaenkrat še originalne, ker si stranka želi novih Öhlinsovih, ki bodo na voljo šele v decembru. Zato smo se odločili s predelavo rajši počakati, saj takšno vzmetenje dobro ohranja vrednost tako na motociklu kot v primeru, če se ga lastnik kasneje odloči prodati posebej.
  • Izpuh SC Project (opomba: rok dobave točno določenega izpušnega sistema Akrapovič je bil v tem trenutku šele v mesecu avgustu in ker se nam je mudilo, smo namestili izdelek italijanskega proizvajalca).
  • PP Tuning stopalke, bočna zaščita (crash savers in crash pads), ročici zavore in sklopke, pokrovček posode za gorivo.
  • Lightech zaščita zavorne ročice iz ogljikovih vlaken, valjčki za dvig motocikla na stojalo.
  • Carbonin oklepi in prednji blatnik (aviofiber). Sprva smo želeli namestiti prednji blatnik iz ogljikovih vlaken, a se le-tega zaradi želene poslikave tako ali tako ne bi videlo. Za osnovo grafične podobe je služil Yamahin dirkalnik za prvenstvo MotoGP iz leta 2012, za kar so na željo stranke poskrbeli pri Carboninu.
  • Carbonin zadnji blatnik ter zaščita okvirja in nihajne vilice iz ogljikovih vlaken, pri čemer gredo vse pohvale našemu Mateju za natančno namestitev.
  • Dirkaški (povišan) prednji vetrobran.
  • Eazi grip nalepke za boljši oprijem na posodi za gorivo.
  • Verižni komplet DID ERV3 520 z lahkimi zobniki in spremenjenim zobniškim prenosom.
  • Ročica plina s krajšim kotom zasuka, ki je pri tem modelu skoraj obvezna.
  • Kotni ventilčki za lažje preverjanje tlaka v gumah.
  • Dirkalne gume Dunlop KR 106/108.

V agregat in elektroniko nismo posegali, saj je moči več kot dovolj, sistem za hitro pretikanje (quick shifter) in nadzor proti zdrsu (Traction Control) pa v serijski izvedbi za ljubiteljskega dirkača ponujata odlično delovanje. Ko bodo nameščene še prednje vilice Öhlins, lahko pričakujemo dirkalni motocikel unikatnega videza in z izjemnimi voznimi lastnostmi, katerega bi bilo čudovito zapeljati po stezi.

Hvala za zaupanje, delo nam je bilo v veliko veselje. Želimo veliko varnih užitkov!

Ekipa Čarman Motosport

Fotogalerija


PREBERITE ŠE


KOMENTARJI


© 2015 - 2018 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...