Pojdi na glavno vsebino

Yamaha MT-09 Tracer in vzmetenje K-Tech: »Šele zdaj motor kaže svoj potencial.«

Yamaha MT-09 Tracer in vzmetenje K-Tech: »Šele zdaj motor kaže svoj potencial.«

Z dovoljenjem objavljamo obširnejši vtis motorista iz Srbije, ki se je na svojo Yamaho MT-09 Tracer odločil namestiti vzmetenje K-Tech. Takole je zapisal (prevedeno iz srbskega jezika):

Kupil sem Yamaho MT-09 Tracer in se s serijskim vzmetenjem prevozil približno 2.000 kilometrov. Ker sem se odpravljal na daljšo pot, sem se odločil, da nekaj naredim na tem področju in kontaktiral Čarmana. Presenečen sem bil nad telefonskim klicem, saj sem pričakoval odgovor preko e-pošte. Vprašal me je, kaj točno želim in po njegovem nasvetu sem se odločil za vzmetenje K-Tech.

Tracer je odlična osnova in ima veliko možnosti za izboljšave. Vzmetenje je bilo pri meni prvo na seznamu in vesel sem, da sem se tako odločil. Med vožnjo sem imel težave, saj je motor takoj, ko sem vozil bolj dinamično, pokazal svoje meje zaradi vzmetenja. Deloma sem to rešil s stiskanjem vzmeti, a nato dobil zelo neudoben motor, ki se je pri večjih hitrostih sicer solidno peljal. Pri zaviranju je bil manj stabilen, a to je bila cena, katero sem bil pripravljen plačati.

Zadaj sem vgradil K-Tech Razor-R, spredaj pa K-Tech 20IDS. Vtis po prvih kilometrih vožnje je bil fenomenalen. To je bil popolnoma drugačen motor, postal je udobnejši in se hkrati sijajno vedel v vožnji. Pri dodajanju plina se mi ni več treba nagibati naprej, vožnja skozi zavoj je bolj sproščena, saj motor sledi liniji brez težav. Zdaj je mogoče brez strahu zavirati tudi v zavoj, saj motor ne sili pokonci. Prav tako ni več nihanja ('wobling') pri hitrosti okrog 170 km/h. Zanimivo je tudi, kako se majhne nastavitve kompresije in dušenja poznajo pri vožnji. Oboje (rebound in compression) sem si spremenil za en klik in dobil motor, kot da je narejen po meri. Šele zdaj Tracer kaže svoj pravi potencial. Imel sem tudi manjši tehnični problem, ki so ga pri Čarmanu in K-Techu v kratkem času rešili pod garancijo. Zadnji blažilnik s hidravlično nastavitvijo prednapetosti se mi je zdel predrag in morda sem tu naredil napako, saj bi to prišlo pri vožnji s sopotnikom zelo prav.

Zdaj ima motor prevoženih 9.000 kilometrov in resnično uživam v vsakem kilometru.

Dragutin

Fotogalerija


PREBERITE ŠE


KOMENTARJI


© 2015 - 2017 Čarman motosport d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...